Originální vánoční přání

Stále ještě rozesíláte Vánoční přání? Podle našich zkušeností a objednávek můžeme říct, že tento produkt na popularitě neztrácí – ve skutečnosti je to právě naopak. Pokud se rozhodnete rozesílat pozdrav rodině nebo svým klientům, je hezké se rozhodnout pro něco trochu zajímavějšího než zprávu na sociálních sítích nebo WhatsAppu.

V tomto krátkém příspěvku se koukneme na různé druhy takových přání a také na to, kde najdete zajímavou inspiraci.

Vánoční přání jako pohlednice

Je to asi ta nejjednodušší varianta, jak ukázat svým milovaným nebo zákazníkům, že jste na ně nezapomněli. Pokud posíláte pohlednici své rodině, vybírejte vaši oblíbenou rodinou fotku. Na zadní stranu je pak lepší napsat přání ručně než si ho nechat vytisknout. Dokážete jim tak, že jste udělal něco navíc.

Pokud rozesíláte pohlednici zákazníkům, je vhodné vybrat nějaký obrázek nebo fotku, který je spojen s vaším podnikáním. Neurazí ani malé logo vaší společnosti. Text můžete vypisovat ručně, pokud ale nemáte stovky zákazníků. Pak je lepší nechat si pozdrav a poděkování za spolupráci nechat vytisknout. Nezapomínejte ale vždy pohled podepsat. Je to zase něco navíc, čím zákazníkům dokážete, že to pro vás není jen kus reklamní tiskoviny.

Vánoční přání a PFko

Nebojte se být kreativní. Vánoční přání nebo PFko, které předáváte zákazníkovi osobně, by mělo nechat určitý dojem. Ten můžete zařídit designem, zajímavým textem nebo zajímavým materiálem, na kterém bude takové přání vytištěno.

Pokud si myslíte, že by někoho mohlo zajímat životní prostředí, navrhněte takovou kartu, která na to bude upozorňovat a zvolte recyklovaný materiál. V naší nabídce nabízíme například papír, který je vyrobený ze šlupek od brambor. Má zajímavou hrubou strukturu. Zákazník si Vás tak může jednoduše zapamatovat a navázat na spolupráci i pro další rok.

 

 

O autorovi Marek Németh