Samolepicí fólie

Na trhu existuje velké množství samolepicích fólií, různé kombinace lepidel, délky použití aplikace i způsobu výroby. Pojďme si je trošku přiblížit. Základní dělení PVC samolepicích fólií podle: lepené plochy – způsob aplikace na rovné povrchy Na rovné povrchy lepíme klasické monomerické, či polymerické samolepky, jsou to ty nejčastější aplikace. Na rovné povrchy je myšleno lepení samolepky na rovnou desku, ceduli apod. na okna a výlohy – perforovaná Okenní samolepky jsou...

Jak na tvarový ořez?

Nevíte si rady jak připravit grafiku s tvarovým ořezem pro tisk správně? S tvarovým ořezem se nejčastěji setkáváme u samolepicích fólií, stojanů z lepenek, desek se zaoblenými rohy, ale i různé kreativní vizitky. Jak správně připravit tiskové podklady, aby byl tvarový ořez korektně nachystán, tisková data se nemusela vracet, či dodatečně upravovat, naleznete zde. Data pro tvarový ořez musí být dodána ve formátu PDF, ideálně PDF verze 1.3. To platí pro tisková...

Jak se chránit proti coronaviru?

Jedním z existujících opatření proti coronaviru je nošení štítů. Certifikované ochranné obličejové štíty jsou účinnou ochrannou před onemocněním Covid-19. Proč? Na rozdíl od roušek chrání před kapénkovou infekcí i oči a podstatnou část obličeje. Těžko si sáhnete na obličej, který je kryt ochranným štítem. Tvářový štít je zakřivený plast nebo plexisklový panel připevněný k čelnímu pásku, který lze nosit přes obličej. Je důležité, aby štít na obličej správně pasoval. Mezi páskou a...

Fotoplátna – Skvělý způsob, jak prodloužit “dovolenou”

Nebojte se, nejste jediní, kdo by teď místo sychravého podzimu raději byli na pláži u moře s rodinou nebo přáteli. To se bohužel nepoštěstí každému, a tak nezbývá nic jiného než si minulou dovolenou aspoň připomenout.   Co každému z nás zbylo z dovolené kromě šťastných vzpomínek? Ne, nejsou to suvenýry. Jsou to přeci fotografie, které máme na svých telefonech nebo fotoaparátech. A to je to, co nás může každý den rozveselit. V práci,...

Originální vánoční přání

Stále ještě rozesíláte Vánoční přání? Podle našich zkušeností a objednávek můžeme říct, že tento produkt na popularitě neztrácí – ve skutečnosti je to právě naopak. Pokud se rozhodnete rozesílat pozdrav rodině nebo svým klientům, je hezké se rozhodnout pro něco trochu zajímavějšího než zprávu na sociálních sítích nebo WhatsAppu. V tomto krátkém příspěvku se koukneme na různé druhy takových přání a také na to, kde najdete zajímavou inspiraci. Vánoční přání...

Každý člověk má doma kalendář

Každý člověk to má doma a každý na to denně kouká. Ne, nejedná se o televizi nebo telefon. Nepotřebujete k tomu elektřinu a vynahrazuje to lidskou zapomnětlivost. Je to vlastně takový tichý asistent.   Ano, jedná se o kalendář.   Historie kalendářů sahá až do starověku. V různých civilizacích přijali různé modely kalendářů. Někdo se orientoval podle pozice měsíce a hvězd, nekdo podle vzdálenosti Slunce od Země. Bylo to především důležité pro...

Rozdíl mezi mechanikami Roll-upu

Dnes a denně se setkáváme s poptávkami na rollupy. Dnes a denně se setkáváme s tím, že ten a ten prodejce nabízí mechaniky za mnohem nižší ceny. Rádi bychom se k tomuto tématu vyjádřili, i když nezávisle na tom, zda rollupy koupíte od nás nebo kdekoliv jinde. Všichni samozřejmě víme, že nejlevnější neznamená nejkvalitnější a většinou to bývá právě naopak.Musíme tedy upozornit, že z hlediska mechaniky se za nejnižší cenu (obvykle kolem 500kč/ks) jedná...

Vánoční a novoroční produkty pro Vaše zaměstnance a zákazníky

Pojďme si říct o dvou základních faktorech, které jsou velmi důležité pro měření úspěchu vaší společnosti nebo podnikání. První z nich je spokojenost vašich zaměstnanců a druhým z nich je spokojenost vašich zákazníků.   Proto jsou Vánoce a nový rok ideální příležitost, jak zaměstnancům a zákazníkům věnovat poděkování. Společnosti, které využívají těchto příležitostí, mohou zvýšit výkonost svých zaměstnanců. Dokazujete jim jakýmkoliv dárkem, že si jich vážíte a jste spokojeni s jejich prací. Pokud...

Osvěžte svou nabídku

Sezóna už je v plném proudu. Všude tak narazíte na otevřené restaurace, kavárny a hospůdky. Je to tedy skvělý čas, abyste se znovu podívali na svůj marketing. Pokud pracujete v pohostinství, je ten správný čas na aktualizaci nebo přepracování letních nabídek.   Proč je menu tak důležité?   Vaše nabídka produktů, ve vašem případě nápojů a jídel, je jedním z prvních kusů marketingu, se kterým přijde váš zákazník do kontaktu. Lidé si tak...